Skip to Menu Skip to Search BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN Turkey WEB SİTESİ VE DİLLER Skip to Content

Bu seminerin amacı katılımcılara ISO/IEC 20000-1, Kısım 1 şartnamesi gereksinimlerine göre Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim süreçlerinin birinci, ikinci ve üçüncü taraf tetkiklerini gerçekleştirecek bilgi ve beceriyi sağlamaktır.

Seminerin tamamlanmasının ardından aşağıdaki konularda yetkinlik kazanmış olacaksınız:

  • Tüm bilgi teknolojileri hizmetlerinin etkin uygulanması ve yönetimini sağlayacak şekilde bağlantılı aktivitelerle politikalar, süreç tabanlı çerçeve dahil Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetimi'nin (ITMS) amacını açıklamak
  • ISO/IEC 20000-1 Kısım 1 Şartname ve ISM/IEC 20000-2 Uygulama Kuralları, ISO/IEC 17799:2005 ve ISO/IEC TR 18044:2004'ün amacını, içeriğini ve karşılıklı ilişkisini açıklamak
  • ISO 19011'e uygun olarak bir ITSM tetkiki planlamak, yürütmek, raporlamak ve izlemek için tetkikçinin rolünü açıklamak
  • ISO/IEC 20000-1 Kısım gereklerini bir ITSM tetkiki bağlamında yorumlamak
  • ISO 19011'e uygun olarak bir tetkiki planlamak, yürütmek, raporlamak ve izlemek için tetkikçinin görevini üstlenmek

Lütfen unutmayınız: Bu seminere katılmadan önce Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetimi (IRSM) veya ISO/IEC 20000 hakkında bilgi sahibi olmalısınız.

SGS ISO Baş Tetkikçi Semineri hakkında daha fazla bilgi almak için uzmanlarımızla irtibat kurun.