Skip to Menu Skip to Search BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN Turkey WEB SİTESİ VE DİLLER Skip to Content

ULUSLARARASI TAŞIMACILAR İÇİN VİZE DESTEK VE ÇÖZÜM HİZMETLERİ GİRİŞ

Schengen vize başvurusu taşımacı firmalar ve tır sürücülerine külfet yaratan ve zahmetli bir süreçtir.

TransitNet çözümümüzün parçası olarak, SGS sınır geçişlerini kolaylaştıran çeşitli hizmetlerimizi tır sürücülerini kapsayacak şekilde genişleterek onlara Vize Kolaylaştırma Hizmetleri sunmakta ve bu sorunu çözmektedir.

TransitNet platformumuz sayesinde Schengen alanına girmek için vize alması gereken taşımacı firmalar ve tır sürücülerinin başvuruları sorunsuz gerçekleşmektedir.

 

SGS TransitNet vize başvurularını yönetmek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlıyor.

Başvurunun Kapsadıkları:

  • Aynı Anda Birden Çok Vizeye Başvurun

                Şirket bilgilerini defalarca girmeye gerek kalmaz.

  • İşlemle Uğraşmayın

                Siz sadece başvuru formunu doldurun ve işlemin geri kalanını SGS tamamlasın!

  • Vize Yardımı

                SGS başvuruyu sunmadan önce eksik bilgi olup olmadığını kontrol eder.

  • Durum Takibi

                Gerçek zamanlı durum güncellemeleri ve eksiksiz takiple süreç şeffaf izlenebilir.

  • Güvenilir Ortak

            Ticarette 140 yılı aşan tecrübesiyle, SGS sınır geçişlerini kolaylaştırmada değerli bir  

            ortaktır.

VİZE DESTEK HİZMETİ SÜRECİ NASIL İŞLER?

  1. Başvuruyu Hazırlama
  • Müşteriler vize.transitnet@sgs.com adresinden veya TransitNet portalından kolayca vize başvurusu yapmak için SGS’ye ulaşır.
  • SGS müşterilerine gerekli belgeler, işlemler, başvuru ve hizmet ücretleri vs. konularında bütün gerekli bilgileri sağlar.
  • Müşteriler başvuruları ve destekleyen belgeleri hazırlar.

       Çok Yakında: TransitNet portalında Vize Başvurularına özel müşterilerin başvuru formlarını çevrimiçi doldurabileceği ve aslı gerekmeyen destekleyici belgeleri yükleyebileceği sayfa olacak.

        2Başvuru İşlemi ve Takip

  • SGS başvuruyu müşteriden alır. (başvuru formunu ve pasaportun aslını)
  • Formda eksik olup olmadığını kontrol eder ve hatalı ve/veya eksik bilgi varsa müşteriyle birlikte tamamlar.
  • Başvuru formu kontrol edilip tamamlandıktan sonra SGS başvuruyu işleme alınması için ilgili Vize Başvuru Merkezi veya Büyükelçilik/Konsolosluğa teslim eder.
  • SGS başvuruyu takip eder ve herhangi bir güncellemeyi e-posta / mesajla müşteriye bildirir.

       3. Resmi Karar

  • Schengen vizesini verme veya reddetme kararı tamamen devletlerin takdir yetkisindedir.
  • SGS, işlemi tamamlanan başvuruları ilgili Vize Başvuru Merkezi veya Büyükelçilik/Konsolosluktan teslim alır.
  • SGS, kararı ve belgeleri müşteriye iade eder.

VİZE DESTEK HİZMETİNİN AVANTAJLARI

Merkezi Yönetim

Elektronik vize başvurusu ve geçerlilik yönetimi bütün tır sürücüleri için tek yerdedir.

Zamandan Tasarruf

SGS’nin tır sürücüleri / şirketler adına bütün süreci yönetmesi müşterilerinin dikkatlerini kendi işlerine vermesini sağlar.

Maliyetten Tasarruf

Taşımacı firmalar şahsen en yakındaki Vize Başvuru Merkezine veya Büyükelçilik / Konsolosluğa gitmek, eksik bilgi olması durumunda yeniden başvuru yapmak gibi maliyetlerden tasarruf ederler.

Merkezi Faturalandırma   

Tır sürücülerinize vize masrafları için teker teker ödeme yapmanıza gerek kalmaz.

 

DAHA FAZLA BİLGİ İÇİN

 Bizimle iletişime geçiniz

vize.transitnet@sgs.com