Skip to Menu Skip to Search BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN Turkey WEB SİTESİ VE DİLLER Skip to Content

Bu seminer, bir kuruluşun BT altyapısı, BT yardım masası hizmet kalitesi ve BT müşteri memnuniyeti konularında kararlılığını anlamanıza yardımcı olmak için tasarlanmıştır.

ISO 20000 iki ana kısımdan oluşmaktadır: ISO 20000-1 resmi bir şartnamedir ve bir kuruluşun müşteriler için kabul edilebilir kalitede yönetilen hizmetler sunma gereksinimlerini tanımlar; ISO 2000-2, BS 15000-1 kapsamı dahilinde hizmet yönetimi süreçlerinin en iyi uyarlamasını tanımlayan uygulama ilkeleridir. Uygulama Kuralları, özellikle ISO 20000-1'e göre bir tetkike hazırlanan ya da hizmet iyileştirme planlayan kuruluşlar için kullanışlıdır.

Seminer, ISO 20000'in amaç ve gereklilikleri ile sistemin IT masraflarını azaltmaya ve IT altyapısının kontrolünü sağlamaya nasıl yardım edeceği hakkında genel bir bakış sunar.

Seminer, ISO 20000 temelinde yönetim sistemlerinin geliştirilmesi, uygulanması ve yönetiminde rol oynayan herkes için bir giriş niteliğindedir. İç Tetkikçi ve Baş Tetkikçi Semineri gibi başka bir seminer tamamlamayı planlıyorsanız, bu seminer sırasında tetkik becerileri oluşturmak için ISO 20000 hakkında temel bilgi ve anlayışı edineceksiniz.

Bu seminer, dersler ve workshop çalışmalarından oluşmaktadır.

Uluslararası Belgelendirilmiş Tetkikçi Sicili (IRCA) gereklerince Baş Tetkikçi olarak belgelendirilebilmenizin şarlarından biri de bu semineri ve İç KYS Tetkikçi Seminerini de başarıyla tamamlanmanız gerekmektedir.

SGS ISO 20000 Farkındalık Semineri hakkında daha fazla bilgi edinmek için SGS ile hemen irtibata geçin.