Skip to Menu Skip to Search BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN Turkey WEB SİTESİ VE DİLLER Skip to Content

SGS'nin ekipman satın alma hizmetleri, sınırlı kaynakları ve deneyimi olan şirketlerin ihtiyaçlarına uygun en iyi laboratuvarı ve analiz ekipmanını temin etmelerine yardımcı olacak şekilde tasarlanmıştır.

Dünyanın farklı konumlarında çalışan analiz uzmanlarımız, tedarikçi seçiminde, ekipman seçiminde ve temininde yardımcı olabilir, kurulum, devreye alma ve laboratuvar çalışması sırasında uzman destek sağlayabilir.

Ekipman satın alma hizmetlerini neden kullanmalısınız?

  • Tüm dünyadaki SGS analiz uzmanlarının bilgi ve deneyimine erişim sağlayın.
  • SGS'nin onayladığı denenmiş, güvenilir ve dayanıklı laboratuvar ekipmanlarını temin ederek 'prototip hataları' yaşayabilecek ekipman modelleri satın alma riskinden kaçının.
  • Güvenilir bir yatırım kararı almak için gereken zamanı azaltın 
  • Uzun Bilgi Talebi ve Teklif Talebi süreçlerini ve kalite kontrol toplantıları ihtiyacını ortadan kaldırın

Laboratuvar ekipmanı satın alma hizmetlerimiz

SGS, cihaz temini, uygulama, kalibrasyon ve devreye alma konularında aşağıdakileri kapsayan tam bir hizmet paketi sunmaktadır:

  • Analitik laboratuvar ekipmanı ve ilgili yazılım programlarının temini
  • Başlangıç projesi yönetimi ve uygulaması
  • Devreye alma ve laboratuvar teknisyenleri ile operatörlere verilen seminerler
  • Bölgedeki uygun SGS laboratuvarlarından yedekleme ve destek
  • Üreticiyle koordine destek 

SGS'nin ekipman satın alma hizmetlerinin operasyonlarınızı nasıl destekleyebileceği hakkında daha fazla bilgi edinin.