Skip to Menu Skip to Search BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN Skip to Content

Çalışanlar ve 3. kişiler kuralların ihlal edilme durumu ile ilgili herhangi bir endişe veya şüphe durumunda rahatça konuşabilmeleri ve rapor edebilmeleri için teşvik edilirler.

Hiç kimsenin bu konuda yardım istemek veya Kural ihlalini rapor etmekten dolayı aksi bir muamele veya herhangi bir çeşit ters sonuç ile karşılaşmayacağını garanti ederiz.

Kuralın anlamı konusunda emin olmadığınızda veya özel bir duruma uygulanması ile ilgili konularda çalışanlar, amirleri, yöneticileri, İnsan Kaynakları bölümü veya SGS hukuk bölümü ile iletişime geçmelidirler. Çalışanlar ayrıca herhangi bir meseleyi dahili denetçilerle de görüşebilirler.

Eğer bir çalışanın meseleyi bir üst makamı ile görüşmesi uygun değil ise, SGS Uyumluluktan Sorumlu Direktörü ile her zaman iletişime geçebilir. İhlalden haberdar olan veya Kural ihlali şüphesi olan çalışanlar olayı SGS Uyumluluktan Sorumlu Direktöre rapor etmek konusunda teşvik edilirler.

Doğruluk yardım hattı bütünlük kural ihlalleri şüphesi veya raporlaması aşamasında çalışanlarımıza ve 3. kişilere tavsiyelerde bulunabilir. Alternatif olarak, raporlar çevrimiçi, fax, e-posta veya posta yoluyla gönderilebilir.

Uyum Ekibi gerçek doğruluk şikayetleriyle ilgilenirler: kötü niyetli iddialar, ticari alacaklar gibi bütünlük konularına girmeyen ticari sorunlarınız Uyum Ekibi tarafından değerlendirilmemektedir. Ayrıca yönetimle ilgili genel sorunlar, herhangi bir yönetici ile ilgili özel konular Doğruluk İhlali içermediği takdirde doğrudan ülkenizdeki amirinizle, yönetimle veya insan kaynakları ekibi ile görüşülmelidir. Eğer rapor etmek konusunda emin değilseniz, sağlanan rehber doğrultusunda hareket etmelisiniz.

Kuralların ihlali şüphesi konusunda bir bildirimde bulunmak istiyorsanız Doğruluk Yardım Hattı'nı arayabilir, ihlal raporunu çevrimiçi doldurabilir, faks, e-posta ya da posta ile gönderebilirsiniz.

İHLAL BİLDİR

İleriki zamanda gerekebilecek incelemeler için, online raporunuzu fikirlerinize dair tüm detaylarla tamamlayıp teslim ediniz.

İHLAL BİLDİR

BİR İHLAL BİLDİRİN

SGS' nin Bütünlük Yardım Hattı bağımsız bir yüklenici tarafından işletilmektedir. Gizliliğiniz esas alındığından aramalar kaydedilmemektedir.

YARDIM HATTINI ARAYIN