Share on LinkedInShare on LinkedInShare on FacebookShare on FacebookTweet thisTweet this

KAMU SEKTÖRÜ

KATEGORİLER

Menüyü küçültMenüyü büyüt

Menüyü küçültMenüyü büyütAnasayfaKAMU SEKTÖRÜKALİTE, SAĞLIK, GÜVENLİK VE ÇEVRESağlık ve GüvenlikKonaklama HizmetleriGİZLİ MÜŞTERİ HİZMETİ

İlgili Linkler

GİZLİ MÜŞTERİ HİZMETİ

Müşterileriniz umduğunuz hizmeti mi alıyorlar? Gizli müşteri hizmetleri, çalışma prosedürlerinizin, iş ahlakınızın ve müşterilerinizin gerçek deneyiminin bağımsız bir muhakemesidir.

Perakende, otel, restoran veya otomotiv ortamlarındaki gizli müşteriler beklentideki boşlukları tespit etmenize ve sorunu giderecek gerekli önlemi almanıza yardımcı olur. Prosedürlerinize dair bilinci artıracak ve personelin davranışlarını iyileştirecektir. Sonuçta, müşteri hizmeti seviyelerinin yükseldiğini göreceksiniz, bu da satışlara artış olarak yansıyacaktır.

SGS olarak biz, kuruluşunuzu, prosedürlerinizi ve iş ahlakınızı anlamak için sizinle birlikte çalışırız. Gerçek bir müşteri gibi davranan gizli misafir, herhangi bir olağan misafir veya müşteri gibi rol yapacaktır. Gizli müşteri hizmetlerimiz iyi planlanmış ve iyi icra edilen programlardır.

Perakende gizli müşterisi

Müşteri deneyimini ahenkli hale getirmek ulusal ve uluslararası perakendeciler ve marka sahipleri arasında gittikçe popüler hale gelmektedir. Marka bilinirliği ve itibarı, şirketlerin çoğunlukla kuruluşlarını, ürün üretimini ve pazarlamasını standardize etmesi anlamına gelir. Bununla birlikte, küresel markalar, çoğunlukla hem marka kimliklerini muhafaza ederler hem de yerel pazarlara adapte olurlar.

Başlangıçta, doğru önlemleri aldığınızdan emin olmak için sizinle birlikte çalışacağız. Daha sonra, gizli müşterimiz satış noktanızı ve müşteri hizmetinizi incelemek için mağazaları ziyaret edecektir. Ekibin mükemmel satış deneyimini yaratmada başarılı olup olmadığını tespit edip rapor haline getirecektir.

Otel gizli müşterisi ve restoran gizli müşterisi

Konaklama sektöründeki gizli müşteri ekipleri personel ile misafirler arasındaki etkileşimi inceleyecek, ayrıca tesislerin bazılarını da deneyecek veya kullanacaktır. Ekiplerimizin yapabileceği şeylerden bazıları şunlardır:

  • Bir şey hakkında sorular sormak ve üyelik için kayıt olmak
  • Telefonla rezervasyon yapmak veya yer ayırtmak
  • Yemek ve eğlenme amaçlı ziyaret
  • Tesislerin bazılarını veya tümünü kullanmayı içerebilecek şekilde bir otelde gecelemek
  • Bir ürün satın almak, ürün sunumunu ve niteliklerini incelemek
  • Resepsiyondan, yönetimden veya benzer bir işlev gören yetkiliden tavsiye almak

Programınız, gizli müşterilerimizden eksiksiz bir geri bildirim ve satış noktanızın ve personelle etkileşimlerin bir değerlendirmesini sunacaktır. Nihayetinde, misafir algısı ve deneyimi hizmet ve ürün kalitesinin gerçek ölçüsüdür. Müşteri deneyimini iyileştirmede size yardım etmek için, sizin vizyonunuza göre müşterilerin deneyiminin eşsiz bir ölçüsünü geliştireceğiz ve birlikte kuruluşunuzun odaklanması için hedef müşteri kitlesini tespit edeceğiz.

Otomotiv gizli müşterisi (marka koruma denetimleri)

Bayi ağınız markanızın insani yüzüdür. Profesyonel bayilik markanıza değer katar ve işletmenizin ilerlemesini sağlar. Bayi ağının markaya saygı göstermesi ve standartlarınıza uyması araba üreticileri için kritik önemdedir.

Gizli müşterimiz/marka koruma denetimlerimiz, bayilerinizin kuruluşun ilkelerine uyumunu denetleyip rapor haline getirerek markanızı korur ve kalıcı hale getirirler. Profesyonel denetmen müşteriymiş gibi davranır ve kararlaştırılmış kriterler kümesine göre rapor hazırlar. Ayrıca, sizin gerçekleştirebileceğiniz geleneksel herhangi bir ikinci denetimi tamamlayan bir araç görevi görürler.

Ayrıca, rakiplerinizin bayilerinde de bu denetimleri gerçekleştirerek, onların tavırları, güçlü ve zayıf yönleri hakkında yararlı bilgileri size sunabiliriz.

Müşteri hizmeti standartlarınız hakkında bağımsız bir değerlendirme olan gizli müşteri hizmetlerimize dair daha fazla bilgi edinin.

E-POSTA GÖNDER

İLETİŞİM

SGS Supervise Gözetme Etüd Kontrol Servisleri A.Ş.

  • Bağlar Mah. Osmanpaşa Caddesi No: 95 İş İstanbul Plaza, Güneşli
    İstanbul, 34209
    TÜRKİYE
  • t   0090 212 368 40 00
  • f   0090 212 296 47 82 - 83
  • e   E-POSTA GÖNDER

E-Abonelik

Bölgenizde ve dünyada SGS yayınları ve haberlerine kaydolun.
DAİMA GÜNCEL KALIN.ŞİMDİ ABONE OLUN

OFİS REHBERİ

Ofis konumu belirleme haritası ile dünya genelinde SGS ofislerini bulabilirsiniz.Turkey map
OFİS KONUMU BELİRLEME KUTUSU