Share on LinkedInShare on LinkedInShare on FacebookShare on FacebookTweet thisTweet this

UYGUNLUK VE BÜTÜNLÜK

DOĞRULUK İHLALİNİ BİLDİR

Çalışanlar ve 3. kişiler kuralların ihlal edilme durumu ile ilgili herhangi bir endişe veya şüphe durumunda rahatça konuşabilmeleri ve rapor edebilmeleri için teşvik edilirler. Hiç kimsenin bu konuda yardım istemek veya Kural ihlalini rapor etmekten dolayı aksi bir muamele veya herhangi bir çeşit ters sonuç ile karşılaşmayacağını garanti ederiz.

Kuralın anlamı konusunda emin olmadığınızda veya özel bir duruma uygulanması ile ilgili konularda çalışanlar, amirleri, yöneticileri, İnsan Kaynakları bölümü veya SGS hukuk bölümü ile iletişime geçmelidirler. Çalışanlar ayrıca herhangi bir meseleyi dahili denetçilerle de görüşebilirler.

Eğer bir çalışanın meseleyi bir üst makamı ile görüşmesi uygun değil ise, SGS Uyumluluktan Sorumlu Direktörü ile her zaman iletişime geçebilir. İhlalden haberdar olan veya Kural ihlali şüphesi olan çalışanlar olayı SGS Uyumluluktan Sorumlu Direktöre rapor etmek konusunda teşvik edilirler.

Doğruluk yardım hattı bütünlük kural ihlalleri şüphesi veya raporlaması aşamasında çalışanlarımıza ve 3. kişilere tavsiyelerde bulunabilir. Alternatif olarak, raporlar çevrimiçi, fax, e-posta veya posta yoluyla gönderilebilir.

Uyum Ekibi gerçek doğruluk şikayetleriyle ilgilenirler: kötü niyetli iddialar, ticari alacaklar gibi bütünlük konularına girmeyen ticari sorunlarınız Uyum Ekibi tarafından değerlendirilmemektedir. Ayrıca yönetimle ilgili genel sorunlar, herhangi bir yönetici ile ilgili özel konular Doğruluk İhlali içermediği takdirde doğrudan ülkenizdeki amirinizle, yönetimle veya insan kaynakları ekibi ile görüşülmelidir. Eğer rapor etmek konusunda emin değilseniz, sağlanan rehber doğrultusunda hareket etmelisiniz.

Kuralların ihlali şüphesi konusunda bir bildirimde bulunmak istiyorsanız Doğruluk Yardım Hattı'nı arayabilir, ihlal raporunu çevrimiçi doldurabilir, faks, e-posta ya da posta ile gönderebilirsiniz.




BİR İHLAL BİLDİRİN
İleriki zamanda gerekebilecek incelemeler için, online raporunuzu fikirlerinize dair tüm detaylarla tamamlayıp teslim ediniz.
BÜTÜNLÜK YARDIM HATTINI ARAYIN
SGS' nin Bütünlük Yardım Hattı bağımsız bir yüklenici tarafından işletilmektedir. Gizliliğiniz esas alındığından aramalar kaydedilmemektedir.
YARDIM HATTINI ARAYIN
Çağrılarınız uzmanlar tarafından 7/24 İngilizce olarak yanıtlanmaktadır ve istenirse tercüman temin edilmektedir. Bütünlük Yardım Hattı iki aşamalı arama ile Doğrudan Erişim hattıdır.
1. Adım
Bulunduğunuz ülkeden AT&T Doğrudan Erişim kodunu giriniz.
2. Adım
AT&T karşılama sesini duyduktan sonra lütfen numarayı çevirin
888-475-6847
Ülkeler için erişim numarası yok, lütfen ihlal raporunu tamamlayın.
"DOĞRUDAN ERİŞİM" HATLARI ARAMA KILAVUZU
Aradığınız yardım hattı numarası uluslararası ücretsiz aramalar için AT&T'nin Doğrudan Erişim Hizmeti tarafından sağlanmıştır.Bu hizmeti kullanmak için, önce AT&T'nin aradığınız ülke için belirlenen erişim numarasını tuşlayın. Bu numara sizi Amerika Birleşik Devletleri'ndeki bir AT&T merkezine bağlayacaktır. Kısa bir melodiyi ve AT&T'nin marka anonsunu duyacaksınız: "(müzik) AT&T." Bu kısa melodiden sonra yardım hattının numarasını çevirin. AT&T sizi Global Uyumluluk servisine bağlayacaktır.


Aşağıda, AT&T'nin uluslararası Doğrudan Erişim için sağladığı yardım hatlarını aramak için gerekli adımların detaylarını bulabilirsiniz.
  1. 1. Adım: Aramanızı uluslararası aramaya açık "sabit bir hattan" (cep telefonu olmayan) yapınız. Kullandığınız telefonda yerel arama yapabilmek amacıyla hat almanız için gerekenleri yapınız.
  2. 2. Adım: AT&T'nin aramayı yaptığınız ülke için Doğrudan Erişim numarasını çevirin. Bu numaranın başında veya sonunda başka numara çevirmeyin. ÜLKE VEYA ALAN KODU ÇEVİRMEYİN.
  3. 3. Adım: Bir melodi ve "AT&T*" şeklinde kaydedilmiş bir anons duyacaksınız. Bunu duyduktan sonra şirketinizin 10 haneli yardım hattı numarasını çevirin. Başında veya sonunda başka numara çevirmeyin
  4. 4. Adım: Global Uygunluk servisine bağlanacaksınız. Kaydedilmiş bir hoşgeldiniz anonsu ile konuşmak istediğiniz dil seçimi yapmanız istenecek, daha sonra bu hattın amacını açıklayan bir anons duyacaksınız. Eğer İngilizce dışında başka bir dil seçerseniz Global Uygunluk servisi ile görüşmeniz sırasında size yardımcı olması için bir tercüman ile konferans yapılacaktır. Bir tercüman ile konferansın organize edilmesi bir miktar zaman alacağından lütfen bekleyin. Hatta beklerken müzik duyacaksınız.
  5. 5. Adım: Global Uygunluk İletişim Uzmanı telefona cevap verecek ve size kendini tanıtacaktır. Eger hatta bir tercüman varsa, sizi kendi dilinizde selamlayacak ve İletişim Uzmanının sizden bilgi alması için yardımcı olacağını anlatacaktır.

*Lütfen dikkat: Bazı ülkelerde veya bazı telefon sistemlerinde, 3. Adımda AT&T operatörü cevap verebilir. Arayan kişi Etik yardım hattının numarasını bağlaması için operatöre sözlü olarak bildirebilir, veya kendisi çevirebilir. Eğer operatör, telefonu Etik yardım hattına bağlamak için sizden telefon kartı veya kredi kartı numarası isterse, bu; numaranın AT&T'de doğru bir şekilde aktarılmadığını gösterir.

İLETİŞİM

SGS Supervise Gözetme Etüd Kontrol Servisleri A.Ş.

  • Bağlar Mah. Osmanpaşa Caddesi No: 95 İş İstanbul Plaza, Güneşli
    İstanbul, 34209
    TÜRKİYE
  • t   0090 212 368 40 00
  • f   0090 212 296 47 82 - 83
  • e   E-POSTA GÖNDER

E-Abonelik

Bölgenizde ve dünyada SGS yayınları ve haberlerine kaydolun.
DAİMA GÜNCEL KALIN.ŞİMDİ ABONE OLUN

OFİS REHBERİ

Ofis konumu belirleme haritası ile dünya genelinde SGS ofislerini bulabilirsiniz.Turkey map
OFİS KONUMU BELİRLEME KUTUSU